Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

"Anathema - We're here because we're here.."

Οι πολυαγαπημένοι Αnathema επέστρεψαν με νέο album με τίτλο "We're here because we're here".Την πρώτη φορά που το άκουσα με ησυχία,η αλήθεια είναι ότι δεν με κέρδισε.Όχι ότι δεν μου άρεσε,αλλά δεν με έκανε να θέλω τρελά να το ξανακούσω.Στις επόμενες ακροάσεις όμως μπορώ να πω ότι βρήκα αυτό που έψαχνα..Κάτι μου λέει ότι μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα το έχω λατρέψει..
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του album είναι ότι έχει αρκετά φρέσκο ήχο και δεν μοιάζει απόλυτα με κανένα από τα προηγούμενα.Συνδυάζει μελωδικότητα και ατμόσφαιρα με τέλεια φωνητικά(όπως πάντα άλλωστε),όσο πρέπει "βαριές" κιθάρες και επίσης όσο πρέπει δυνατά drums.Προβλέπω ότι θα είναι η τέλεια συντροφιά τα βράδια του καλοκαιριού που έρχεται..


Tracklist:
  1. Thin air
  2. Summer night horizon
  3. Dreaming light
  4. Everything
  5. Angels walk among us
  6. Presence
  7. A simple mistake
  8. Get off, get out
  9. Universal
  10. Hindsight


Ένα από τα αγαπημένα μου του album (αυτή τη στιγμή):

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου