Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

"Αξίζει..;

"...πώς είναι να θες απεγνωσμένα κάποιον, να μην μπορείς να κάνεις αλλιώς κι εκείνος να μην σε θέλει, να νιώθεις ότι απλά περνά την ώρα του μαζί σου. ΘΛΙΒΕΡΟ..
Και από αυτό το στάδιο περνάς στο επόμενο, της απαξίωσης. Και σκέφτεσαι.. 'Για λίγα φιλιά,λίγα χάδια, λίγες τρυφερές στιγμές..αξίζει να το υποστώ; Μόνο και μόνο γι'αυτό;'
Και μετά από αυτό αρχίζεις να σκέφτεσαι διαφορετικά. Να απογοητεύεσαι για όλο αυτό (που ξαφνικά νομίζεις ότι το έφτιαξες μόνο σου στο μυαλό σου) και να λες: 'Δεν γαμιέται! Αφού έτσι κι αλλιώς δεν με γουστάρει, είτε είμαστε μαζί είτε χώρια πάλι σκατά είμαι.' Και όλα αυτά να εναλάσσονται στο κεφάλι σου ξανά και ξανά.."

Τι είδους παρόν μπορεί να υπάρξει με τέτοιες σκέψεις για το παρελθόν;
Ειδικά όταν το παρόν από μόνο του δοκιμάζει αντοχές και κρέμεται από λεπτές κλωστές..
Δεν θα κοιτάξω άλλο πίσω..
Όταν φύγω θα πούμε αντίο..

4 σχόλια:

  1. Πρώτον άκου αυτό
    http://www.youtube.com/watch?v=vzb9XWqQnAc
    Δεύτερον...Συμβουλή από κάποιον που δεν ήταν ποτέ σε σοβαρή σχέση.... αλλά δε με νοιάζει....... (Δεν ξέρω τι είναι καλύτερο )
    Μη φοβάσαι να είσαι μόνος σου,μέσα από την καρδιά μου σου το λέω... Βρές τον εαυτό σου όταν είσαι μόνος σου, τελείως μόνος σου.... Στήριξε τον εαυτό σου.....Μάθε να ζείς μόνος σου....... Μην αντλείς δυνάμεις μιζεριάζοντας μέσα από τη σχέση σου και "μην υποβάλλεις στον εαυτό σου " ό,τι σε φοβίζει μέσα από την κάθε σχέση σου....Μείνε μόνος σου να γίνεις σίγουρος για σένα πρώτα και να σκέφτεσαι τη ζωή σου αυτή τη νεανική για ένα άτομο γιατί για δύο είναι τόσο δύσκολο όταν όλα είναι τόσο ρευστά!!!
    ΑΥΤΑ!!!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με διάβασες..Πρώτη φορά μου λέει κάποιος έτσι απροκάλυπτα κάτι που ούτε ο ίδιος δεν θέλω να παραδεχτώ.Η αλήθεια είναι ότι δεν νιώθω καλά με το να είμαι μόνος μου.Είναι η πρώτη φορά όμως που ξέρω γιατί δεν θέλω να είμαι μόνος μου.Είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που έχω ενθουσιαστεί και ξέρω το γιατί.
    Ναι!..Μιζεριάζω.Με κάνει να νιώθω καλά χωρίς να ξέρω πώς.Δεν έχω ιδέα τι θα γίνει στο μέλλον.Ο χρόνος θα δείξει υποθέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Time is always the answer!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή