Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

"Πες μου ένα ψέμα να αποκοιμηθώ.."

Πες μου ότι ακόμα με αγαπάς όπως πάντα
Πες μου ότι εκείνες οι νύχτες μας δεν χαραμίστηκαν στο σκονισμένο παρόν μας
Πες μου ότι όταν φύγω δεν θα νιώσεις ελευθερία αλλά κενό και νοσταλγία
Ότι τα χέρια σου θα ψηλαφούν το κρεβάτι την ώρα που θα κοιμάσαι και θα έρχονται δάκρυα στα μάτια σου όταν θα ψιθυρίζεις το όνομά μου καθώς κάτω από τα δάχτυλα σου θα νιώθεις μόνο τα κρύα σεντόνια
Πες μου ότι τα μάτια σου ακόμα θα με ψάχνουν στους δρόμους που περπατάς κι ας μην είμαι πουθενά κοντά
Πες μου ότι ο λόγος που σταμάτησες να μιλάς για το κοινό μας μέλλον δεν είναι γιατί έχασες το πάθος σου γι'αυτό
Ότι τα βράδια σου θα είναι το ίδιο κρύα με τα δικά μου
Και ότι μόνο εγώ θα μπορούσα να τα ζεστάνω
Πες μου ότι όλο αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με σένα,αλλά και με μένα
Ότι ακόμα θυμάσαι τους λόγους που με αγάπησες και δεν θεωρείς ότι ήταν μια παρόρμηση της στιγμής
Πες μου οτι οι φωτεινές νύχτες σου θα δώσουν τη θέση τους στο σκοτάδι τώρα που θα φύγω
Και ότι οι μέρες σου ακόμα θα χρειάζονται το φως μας για να είναι φωτεινές
Πες μου ότι όταν θα το διαβάζεις αυτό δεν θα στενοχωρηθείς,γιατί θα έχω δίκιο, αλλά θα γελάσεις γιατί είναι χαζές και αβάσιμες ανησυχίες μου
Πες μου ότι έχεις ανάγκη να ξέρεις ότι σε χρειαζόμαι και δεν πιέζεσαι από αυτό
Πες μου ότι με χρειάζεσαι κι εσύ
Πες μου ότι ακόμα με θες
Πες μου ότι ακόμα με αγαπάς όπως πάντα




Στίχοι:
Το ξέρω είναι άτιμη η νύχτα
τη στήνει και σε βάζει στο σημάδι
τα φύλλα ανακάτωσε και ρίχτα
και πάρε μου τον πόνο μ'ένα χάδι

Το ξέρω είναι άτιμο το βράδυ
σε παίρνει και σε πάει στα χαμένα
σαν φώτα βυθισμένα στο σκοτάδι
εκείνα που ονειρεύομαι για σένα
για σένα

Την πέφτεις στα βαθιά σε χάνω πάλι
δε βλέπεις δεν ακούς δε μου μιλάς
με δυο φτερά που σου 'δωσε η ζάλη
ανοίγεις το παράθυρο και πας

Ας πάει στα κομμάτια η αλήθεια
το ξέρω πως μπορείς χωρίς εμένα
μετράνε πιο πολύ απ'τη συνήθεια
εκείνα που ονειρεύομαι για σένα
για σένα

Για σένα που ξεχάστηκα εδώ
χαμένος στης σιωπής σου την ηχώ
για σένα ονειρεύομαι εδώ
για σένα
για σένα που ξεχάστηκα εδώ
δεμένος στο δικό σου το βυθό
για σένα ονειρεύομαι εδώ
για σένα

5 σχόλια:

  1. φτάνει μόνο να σου τα πει; δεν πρέπει να τα νιώθει κιόλας; δυστυχώς.. τα ψέματα είναι τόσο πολλά, και παντού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε πιστεύω πως δεν θα μπορούσες να κάνεις καλύτερη επιλογή κομματιού...Είναι άτιμο το βράδυ, πάντα είναι άτιμο το γαμημένο το βράδυ το ξέρεις αυτο,αλλά κουράγιο αδερφέ...το μόνο που μπορείς να κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @BlackFairy: Ειναι κάτι στιγμές απελπισίας που θέλεις να ακούσεις λόγια παρηγοριάς κι ας είναι και ψέμματα. Συνεχίζουμε..

    @ReggaeRiddims: Το ξέρω οτι με νιώθεις ρε Βάγγο. Έχουμε περάσει πολλά άτιμα βράδια. Χαίρομαι που σε βλέπω πάλι εδώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξέρω ακριβώς σε ποιές στιγμές απελπισίας αναφέρεσαι.. Κουράγιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή