Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

"Home (?) again.."

Πίσω πάλι στα γνωστά. Πέρασε ο καιρός. Θυμάμαι την μέρα που πήγαινα Αμαλιάδα και μου φαίνεται λες και ήταν πέρυσι. Αλλά πάλι νομίζω πως πέρασαν γρήγορα αυτές οι 2μιση βδομάδες. Ο χρόνος κυλάει διαφορετικά εκεί. Ήταν τέλεια. Κάναμε πολλά μαζί και νομίζω πως περάσαμε το τεστ με επιτυχία. Η ένταση των τελευταίων ημερών μου φαίνεται αμελητέα. Ανόητα πείσματα και εγωισμοί. Λάθος χειρισμός και από την δική σου και από την δική μου μεριά. Μπορούσες να είχες εκφραστεί διαφορετικά (ή απλά να είχες εκφραστεί). Κι εγώ όμως έπρεπε να το είχα αντιμετωπίσει αλλιώς. Μικρή σημασία έχουν όμως πια αυτά. Τώρα έχουμε μπροστά μας μια δύσκολη αποστολή. "Don't let your heart get lonely child..it's only time, it will go by.." όπως μου δίδαξε η φίλη μου η Αριάδνη. Αυτά όμως θα τα πούμε και στο μέλλον, όταν ο χρόνος θα μας έχει στα χέρια του πια.
Εις το επανιδείν καρδιά μου..

4 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=bsO756lqfVM
    If I gave up all of my pride for you
    And only loved you for now
    Would you hide my fears and never say
    "Tomorrow I must go"................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα μπορούσες να βρεις πιο εύστοχο στίχο. Δεν έχω παρά να το κάνω λόγια για την αγάπη μου.
    Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. telika panta polu eustoxh eimai!! ta lew k egw ston eauto mou gia tis dikes mou agapes oi opoies dustuxws h eutuxws pla8ontai mono sto mualo mou ws agapes!! :P Eseis toulaxiston tis ikanopoieite ;-)
    Egw apla kanw sullogh apo tragoudia!!
    PS.1: I LOVE YOU! ----> etuxe na moiazei me thn tainia alla den ennoousa auto ;-)
    P.S.2: Eipa na pw k kamia vlakeia apla gia na gouataroume!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μερικές φορές φτάνει να τα ξέρεις αυτά τα εύστοχα πράγματα.Κι όταν έρθει η στιγμή θα σου χρειαστούν..
    Love u 2..

    ΑπάντησηΔιαγραφή