Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

"Καθρέφτης.."

Γνώμη μου είναι ότι όταν νοιάζεσαι για κάποιον, πρέπει να του λες την αλήθεια. Ένα από τα χειρότερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι είναι να λένε στους άλλους αυτό που θέλουν να ακούσουν. Τετριμμένα και αυτονόητα είναι αυτά θα μου πείτε τώρα. Είναι όμως; Αυτό που έχω δει εγώ είναι ότι οι περισσότεροι από μας δεν αντέχουν την αλήθεια. Δεν θέλουν να ακούσουν ότι έκαναν λάθος και αν τους το πεις κινδυνεύεις να τους χάσεις. Γίνεσαι καθρέφτης και δεν τους αρέσει καθόλου αυτό που βλέπουν. Στην πραγματικότητα είναι ευλογία να έχεις κάποιον που νοιάζεται για σένα και σου λέει, όχι αυτό που θες να ακούσεις αλλά αυτά που μπορούν να σε βοηθήσουν. Ο καθένας μας μπορεί να βρεθεί πνιγμένος σε καταστάσεις και να υποπέσει σε σφάλματα εις βάρος άλλων. Δεν είναι κακό να κάνεις λάθη. Κακό είναι να τα αρνείσαι και να μην είσαι διατεθειμένος να τα διορθώσεις. Και πολλές φορές για να τα δεις, χρειάζεται να δεις τον εαυτό σου σαν τρίτο πρόσωπο, σαν ξεχωριστή οντότητα. Σε αυτό το σημείο φαίνεται η χρησιμότητα των άλλων. Έχω βρεθεί στη θέση να προσπαθώ να εξηγήσω πώς είναι τα πράγματα και το άλλο άτομο να μην θέλει να δει την αλήθεια. Δεν το ενδιαφέρει τι του λες.. φτάνει να μην του χαλάσεις την φούσκα στην οποία έχει βάλει τον εαυτό του. Και αν συνεχίσεις, σε κάνει απλά να το βουλώσεις. Σε βγάζει από τον χώρο για να μην σε ακούει. Είναι απογοητευτικό να προσπαθείς να δείξεις στον άλλο ότι καταστρέφεται με αυτόν τον τρόπο και τελικά να τον χάνεις. Με κάνει να αναρωτιέμαι.. Μήπως πρέπει να γίνω συγκαταβατικός και να λέω μόνο αυτά που πρέπει; Ε;.. Τι λέτε;..

"..είπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες στα μάτια
γιατί καθρέφτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν κομμάτια.."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου