Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

"Ένα υπέροχο τίποτα.."

Μπορεί να κράζω όλη την ώρα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου. Μπορεί να καταδικάζω συγκεκριμένες πράξεις και τρόπους ζωής όμως πάλι δεν σημαίνει ότι εγώ τα κάνω όλα τέλεια. Κάνω αυτοκριτική πολύ συχνά και πολλές φορές αποτυγχάνω στα μάτια του εαυτού μου. Και κάθε μέρα παρακαλάω να μου φυτρώσουν τα επαρκή αρχίδια ωστέ να αλλάξω σε μένα οτιδήποτε με το οποίο διαφωνώ. Όταν λοιπόν λέω σε κάποιον ότι δεν συμφωνώ με κάτι που κάνει, δεν υπονοοώ σε καμία περίπτωση ότι εγώ το κάνω σωστά. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα εκφράσω και την δυσαρέσκειά μου. Και είναι γελοίο η απάντηση που παίρνω να είναι του τύπου.. "δηλαδή εσύ τι κάνεις κύριε τέλειε;" ή κατηγορίες σε άλλα θέματα. Αυτό αν μη τι άλλο δείχνει ότι δεν μπορείς να στηρίξεις την άποψή σου ή ότι δεν έχεις άποψη.
Έχω βαρεθεί να βλέπω συνέχεια τους ίδιους ανθρώπους να κάνουν τα ίδια πράγματα. Όλοι κάνουν κύκλους γύρω από την ανυπαρξία τους. Κολλημένοι σε ένα ατέρμονο τίποτα. Και υποστηρίζουν ότι είναι ευτυχισμένοι και ευχαριστημένοι. Όσο πιο ανούσιο είναι κάτι, τόσο πιο πολύ το κυνηγούν. Ακόμα και διασκέδαση στις μέρες μας δεν υπάρχει. Στα clubs πας για να επιδείξεις το καινούριο σου μίνι φορεματάκι και να κουνηθείς κάνοντας παιχνίδι με όποιον κάτσει, ώστε να ικανοποιήσεις την ανασφάλεια και τα κόμπλεξ σου νιώθοντας ποθητός/ή. Στα μπουζούκια δε... εκεί να δεις τι γίνεται. Χτυπιέσαι αλύπητα πάνω στα τραπέζια κάνοντας και το χαρακτηριστικό μπρος-πίσω του χεριού, ξελαρυγγιάζεσαι κραυγάζοντας με όλη σου τη ψυχή στίχους που δεν λένε τίποτα, χαλάς όσο πιο πολλά μπορείς σε μπουκάλια και γαρύφαλλα και φεύγεις νιώθοντας γεμάτος/η από απόλυτο κενό. Α! Και φωτό!.. Πολλές φωτό!.. Και όχι για να χεις να θυμάσαι την καταπληκτική βραδιά που πέρασες, αλλά για να τις βάλεις στο fakelobook και να σε θαυμάσουν οι 5.765,73 "φίλοι" σου. Είμαι εδώ για να σας πω λοιπόν ότι νεράιδες υπάρχουν μόνο στα παραμύθια, ο Αϊ Βασίλης είναι ένα εμπορικό δημιούργημα της Coca Cola και αυτό που κάνετε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ! Ξέσπασμα είναι! Δεν ξέρετε να κάνετε τίποτα άλλο. Αυτό ξέρετε, αυτό εμπιστεύεστε. Αυτό επιβάλλουν και οι καιροί μας. Να μην σκεφτόμαστε και να μένουμε μακρία από καθετί ουσιώδες. Κολλημένοι να θαυμάζουμε ένα υπέροχο τίποτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου