Καλώς ήρθες ξένε στον τόπο μου....

Feel free to leave a comment..

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

"ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ... ΔΡΟΜΟΣ"

Είναι δύσκολοι καιροί. Βέβαια αν θέλετε τη γνώμη μου, δύσκολοι καιροί είναι πάντα. Αποφάσισα να πάω κόντρα στους πολλούς και να χαράξω έναν δικό μου δρόμο. Είναι απίστευτο το τι αντιμετώπιση έχω συναντήσει! Κατάλαβα ότι ο κόσμος φοβάται οτιδήποτε πάει κόντρα στην πεπατημένη. Οτιδήποτε είναι αντίθετο στον δρόμο που έχει χαράξει η κοινωνία για μας. Άλλοι πάλι προσπαθούν να απαξιώσουν την επιλογή μου για να νιώσουν καλύτεροι από μένα. Ανθρωπάκια...

Αποφάσισα να σταματήσω να συμβιβάζομαι όσον αφορά τη ζωή μου πέρα από θέματα δουλειας. Συγνώμη που αυτή μου η απόφαση δεν συμβαδίζει με τα θέλω σου. Γενικά συγνώμη για όποιον πόνο σου προξένησα. Ελπίζω οι χαρές που σου έδωσα να είναι περισσότερες και μεγαλύτερες. Δεν φταίει κανείς μας. Κι αν κάποιος πρέπει να φταίει, τότε ας είμαι εγώ αυτός.
Η αγάπη δεν τελειώνει, απλά ο έρωτας περνάει και τα θέλω αλλάζουν....
Δύσκολοι καιροί....


"ΤΡΥΠΕΣ-ΔΡΟΜΟΣ"


Στίχοι:

Δεν κοπάζει, δεν σβήνει στην καρδιά μου η φωτιά
Που με τρώει και με ρίχνει απ'την Εδέμ στο πουθένα
Οι αιώνες ρωτάνε ακόμα πόσο θ'αντέξω
Να τρεκλίζω εκεί έξω
Ξυπόλητος, μόνος
Κι εγώ ψυθιρίζω: "Δικιά μου η χαρά, δικό μου το αίμα
Δικός μου κι ο πόνος
Δεν ειμαι ο μόνος
Όλα είναι δρόμος"

Φωτιά η γιορτή, η απώλεια, ο πόνος
Ο κάθε μικρός θάνατος κι ο μεγάλος, ο ατέλειωτος κόσμος
Όλα είναι δρόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου